duminică, 26 aprilie 2009

VALIZA NEAGRA

Cobor din avion ultima plina de emotii si sudoare caci sint imbracata cu cel mai gros compleu pe care-l am (nu mai era deloc loc in valiza unde sora mea ca sa-mi incapa cit mai multe lucrurii s-a straduit si mi-a rulat la mina toate hainele mai deosebitepe care le aveam si pe care vroiam sa le iau cu mine Dincolo, in noua mea viata) si paltonul lung pina in pamint i-mi ingreuneaza corpul.............
In bagajul de mina plin si el la refuz aduc cu mine cadouri pentru viitoarea familie : obiecte din sticla pictate de mina de catre cumnata mea ,
mileuri de macramé lucrate de sora mea pentru viitoarele cumnate
si rahat cu nuca cumparat de la alimentara din fata blocului....................
Sint incarcata pina in dinti caci valiza mea cea mare (in care mi-am inchis printre haine o pereche de cisme ,caete cu insemnari de la 18 ani si scrisori schimbate intre prietene de pe cind aveam 16 ani) nu avea dreptul sa depaseasca 30 de kg.
Mai am in buzunar doar 5 dolari cu care sa-mi cumpar o cartela telefonica sa-mi sun familia acasa la Bucuresti in caz ca o nenorocire se intimpla si EL nu va fi acolo la capatul terminalului………. .
Rind pe rind toti pasagerii i-si gasesc bagajele si pleaca din aeroport ma tot uit dincolo de peretii din sticla sa vad daca EL este acolo
si nu vad pe nimeni...................
ma apuca panica ,ma gindesc la ce poate fi mai rau ,
mi-e cald si paltonul este greu ..............
ma doare capul si am ametelii...............
Si daca El nu va veni?
Am demisionat de la cel mai bun post pe care am reusit sa-l am in 12 ani de munca ,
am lasat apartamentul pe care-l imparteam cu o alta fata pentru 38 de dolari pe luna ,
mi-am dat verisoarelor si prietenelor toate hainele pe care nu puteam sa le iau cu mine ,
i-am lasat fratelui bruma de mobile pe care le aveam si partea mea la casa parinteasca ,
i-am dat surorii mele masina de spalat automata (ce s-a mai bucurat saraca!!!)
mi-am inchis tot ce mi-a mai ramas dintr-o viata de 33 de ani intr-o valiza neagra si am plecat lasind totul in urma mea : mama,tata ,fratii ,prietenii de o viata............................

Un comentariu:

Teodora spunea...

iti lipsesc, Aura, toate acestea? tot ce ai lasat in urma? sau e doar nostalgia acelui curaj, acelei efervescente, acelor inceputuri?
si...ce frumoasa esti!!!