sâmbătă, 25 aprilie 2009

De ce ma faceti sa pling ?

Am descoperit abia acum doua mesaje de la doua fete cucuiete ,
pai e de mirare ca abia acum? ?
Nu ,pentru ca sint obisnuita sa vorbesc cu mine insumi!
Ding dong ,a sunat la usa si eu nici n-am auzit macar !
Scufudata in "ce facem de mincare astazi"
si plostita de doliudupa margaretele mele duse pe apa simbetei nici n-am remarcat ca voi i-mi vorbiti !
Daca m-ati cunoaste cu adevarat m-ati crede pe cuvit cind va spun ca mai am un singur neuron si ala obosit !
Si da ,mi se trage tot de la accident se pare ca s-au strecrat toti prin crapatura craniului cind au vazut lumina si doar asta mai lenes asa a vrut sa ramina la mine!
V-am facut sa zimbiti un pic?

Alors ,de ce voi ma faceti sa pling,fete cucuiete?
Veniti sa bem o ceasca de vorba sa gustam o portie de sfada si sa stam la povesti ca si cum timpul a ramas in urma si sintem iarasi codane tinere si zvapaiate urcate in avion fara gind de intoarcere .....
miine va pun o bucatica din "urcatul asta in avion" pe care l-am pasrat intr-un colt undeva ...........

3 comentarii:

Teodora spunea...

sa plingi? nu n-as fi vrut sa plingi...sau poate cel mult sa plingi acele lacrimi senine, de prea plin de emotie, cind cuvintele nu ajung (chiar, vi se intimpla si voua???)
as fi vrut sa iti darui o raza, sa te cuprind sa stii ca nu esti singura (iertata fie-mi intruziunea neasteptata...)

aura spunea...

draga Theo pe ce cimpuri cu flori mai i-ti plmbi pasii ,si ce soare i-ti mai straluceste In privire ASTAZI?
Posturile tale i-mi lipsesc si ma gindesc ca pe undeva p'acolo "combatul" tau este sial meu .......
ce ce oare?
Prietenii stiu de ce!

Teodora spunea...

pina la urma poate ne asemanam mai mult decit am fi crezut
sau poate nu, dar ce conteaza, cita vreme un strop de intelegere e pe-aici, prelins in ginduri si cuvinte?
m-ai tulburat, m-ai tulburat, si incerc sa inteleg, sa ma apropii tacut si sa inteleg
daca asta iti va fi voia, intr-o buna zi
stii ceva? deodata, asa, imi esti draga...