sâmbătă, 25 aprilie 2009

JOURNAL .......

Umbrele trecutului incep usor usor sa se infiltrize in viata de zi cu zi .
Durerile de cap pe care le aveam dupa accident doar din cind in cind revin acum din ce in ce mai des.....
o fereastra deschisa
un sampoing facut in timpu zilei
orce mic fir de curent le declanseaza si
durerea revine apasindu-mi pe creer ,
limitindu-mi vederea si
chiar ratiunea pe alocuri.......

De + cel mai banal efort depus ma pune ko fara drept de apel
Hieri am terminat peluza de taiat in zonele mai greu de manevrat masina ,pe panta ,efortul mi-a stors fortele iar seara la ora 20H00 eram hor de circuit !

ia ca anecdota:

cei care ma cunosc stiu cit de mindra sint de "padurea " mea de margarete din spatele casei pe care o las in fiecare an sa creasca taind peluza just in jurul ei .


Anul acesta ca
de obicei am taiat in jur protejind perimetrul unde margaretele cresc in libertate ......
manque de pot
cind am terminat de tuns in spatele casei o roata de la masina de tuns iarba s-a rupt.
Am chemat vecinu din spate sa mi-o repare ca sa pot continua tunsul peluzei in fata casei !
Dragut ,omul a luat masina la el in atelier ,a repara-o si mi-a adus-o cind eu nu eram acasa ,
si mai dragut a dus-o in spatele casei acolo de unde o luase si ca sa-mi faca un serviciu (si sa o probeze poate)
a tuns tot ce ramasese netuns in spate!
adica.........
cimpu meu de margarete !!!
Am privit in van cu ochi mari inspaimintati cind am ajuns acasa peluza din spatele casei curata ,taiata impecabil de catre vecin
care sarmanul n-a vrut decit sa fie amabil !
astazi ma duc sa-l vad si sa-i multumesc cu un cos cu d'ale gurii ,un muschi filet ,o sticla de vin si o prajitura asa cum se cuvine !
bieinteles n-o sa afle niciodata cit am plins eu aseara dupa margaretele mele
ca dupa un prunc mort inainte de a fi nascut !!

Niciun comentariu: