duminică, 26 aprilie 2009

UN PIC MAI BINE

Un pic mai bine ,durerile de cap se estompeza si incet incet pot sa ma bucur de primavara
pina cind ?
Nu stiu ........
Va spuneam ca moartea rodeaza in jurul nostru ,dupa ce simbata am condus la groapa pe tatal cumnatei mele ,marti am ingopat baiatul de 22 de ani al unui prieten de familie !
accident de moto intr-o dupa amiaza cu soare cind iesise cu familia lui la iaba verde pe drumu de retour ,o curba ,o masina si apoi cosmarul ,a murt in bratele tatalui lui !
Se spune ca ceia ce nu ne omoara ne face mai puternici !
sper asa sa fie !
Profit de post sa multumes ,
lu Theo si Delphin pentru mesajele lor ce ma remonteaza si ma pun pe linie ,
lu Sybi pentru ajutorul ei in privinta lu Luca ,(poate vom avea ocazia sa evocam cindva tacticile noastre de lucru cu copii nostri "altfel" )
lu Gabi care mi-a deschis ochii asupra durerilor mele si mi-a dat o pista pe care n-o vazusem pina acum !
La toate va triit un gind bun si un buchetel :


millles bisous !

Un comentariu:

Teodora spunea...

noh, nu-mi trebuie multumiri, as fi fericita cu un suris