marți, 28 iulie 2009

Le Village du Bournat, Bugue en Perigord








Un vilage unde se re-traieste ca in 1900!
Toti mestesugarii lucreaza asa cum lucrau in aceasta vreme ,iar produsele lor se gusta si cumpara .
Bineinteles daca ai rabdare sa astepti ca piinea sa iasa din cuptor !
De la aceasta moara de vint mi-am luat si eu trei pachete de faina din care- fac clatite si (urmeaza) o brioche !
Noroc ca dulceata aveau facuta din timp!

In fiecare zi sint ateliere de olarit ,de timplarit ,de suflat sticla ,facut piine ,etc !
Pretul de intrare este pentru toata ziua !
Toate distractiile sint "à volonté" de dimineata pina seara !
Paradisul copiilor ,mici si mari ,caci si cei mari au cu ce sa se ocupe !
Sotul meu s-a inscris la un concurs de "bile"
interesant ..........
dar mai intresant este ca "arbritul" vroia la sfirsit sa-l ia acasa la ea pe soata mea !!!
Ne-am amuzat copios ,seara la masa pe chestia asta !

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce frumos e Luca, sa-ti traiasca feciorul !!! Sibylle