sâmbătă, 30 mai 2009

Soare


A venit dar parca nu are forta pe care mi-as fi dorit-o !Sint avida de soare sint avida de caldura greu ajung la saturatie .............
Absorb caldura ca un vampir de energie solara fara sa ma satur !
Rid in gindul meu cind vad storurile vecinilor lasate peste ferestre la cea mai mica raza de soare !
Sint 25° afara iar ei puns storurile ca si cum s-ar sufoca de caldura !
Ma gindesc la cele 42-45° care sint in unele zile la noi "acasa" cit de greu se munceste si se misca oamenii acolo sub o astfel de caldura!
M-am trezit dimineata tremurind din lipsa de energie ,corpul meu a "ars" totul fara sa-mi lase cea mai mica rezerva ........
Ma precipit cu miinile tremurind spre tubul cu ATP sa iau una sa pot sa prind putere ,atit cit sa pot sta in picioare sa pregatesc micul dejun !
groaznica senzatia se slabiciune de dis de dimineata!
O masa buna o sa-mi faca bine citeva ore macar !

Niciun comentariu: